یادداشت های مهندس آنتن

شرح حال دانشگاه و ...!

یادداشت های مهندس آنتن

شرح حال دانشگاه و ...!

کارت دانشجویی!

دیروز ۱۲ساعت جلوی آینه خودم رو مرتب کردم و ۳۶ جور اتکلن به خودم زدم و رفتم دانشگاه ببینم چه خبره, استادا و دانشجو ها در سلامتی کامل به سر میبرن؟؟؟ آقا شانس گند ما دوباره این یارو حراستیه گیر داد و گفت:آقا ممکنه کارتتون رو ببینم؟ منم که هنوز کارت برام صادر نشده بود

 - گفتم:من دانشجوی جدید الورودم !

 

- یا رو گفت:برادر برای چه کاری آمده ای؟

(خواستم بگم برای پیروی از دستور امام خمینی(ره) که :تعلیم و تعلم عبادت است!

گفتم ناجوره از همین اول یارو رو اسکل کنیم وای به حال آخرش!)

- گفتم:برای یاداشت برنامه کلاسا اومدم!

- گفت: یحتمل برنامه ها هنوز اعلام نشده!شما ۲۴ ام تشریف بیارید!

ما هم دست از پا درازتر برگشتیم خونه!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ژاکلین جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام آقای مهندس
حالتون چطوره چیکار میکنین با زحمتای ما؟
وبلاگت واقعان عالی شده!جای آفرین گفتن داره!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد